Amazonアカウントを利用制限しています。post-kousokutokyo@blog.seesaa.jp






お支払い方法の情報を更新してください。Update default card for your membership.





マイストア | タイムセール | ギフト券







okb_tkm416@i.softbank.jp様

Amazonプライムをご利用頂きありがとうございます。お客様のAmazonプライム会員資格は、2019/01/15に更新を迎えます。お調べしたところ、会費のお支払いに使用できる有効なクレジットカードがアカウントに登録されていません。クレジットカード情報の更新、新しいクレジットカードの追加については以下の手順をご確認ください。

アカウントサービスからAmazonプライム会員情報を管理するにアクセスします。
Amazonプライムに登録したAmazon.co.jpのアカウントを使用してサインインします。
左側に表示されている「現在の支払方法」の下にある「支払方法を変更する」のリンクをクリックします。
有効期限の更新または新しいクレジットカード情報を入力してください。
Amazonプライムを継続してご利用いただくために、会費のお支払いにご指定いただいたクレジットカードが使用できない場合は、アカウントに登録されている別 のクレジットカードに会費を請求させて頂きます。会費の請求が出来ない場合は、お客様のAmazonプライム会員資格は失効し、特典をご利用できなくなります。

Amazon.co.jpカスタマーサービス





支払方法の情報を更新する





Dear okb_tkm416@i.softbank.jp,

Your Amazon Prime membership is set to renew on 2019/01/15. Unfortunately, we've noticed that we do not have a valid card registered for your payment of Prime membership fee. To update the default card and/or add new credit card information, please follow these steps:
Go to “Manage Prime Membership" from Your Account
Sign in your Prime account
Click the "Edit payment method" text link underneath "Preferred Payment Method"
Follow the on-screen instructions to update your card or choose a different one
We will charge other active cards associated with your Amazon account if we can't charge your default card. If we can't process the charge for your membership fee, your Amazon Prime membership will end, and you will lose access to Prime benefits.










[HIDE]
126.198.214.138
52
[/HIDE]